torsdag 12 januari 2012

GIF bild


Alla har väl bilden av att tomten är den snälla gamle mannen som är snäll mot alla barn och ger dem julklappar. Vi drog på den teorin om att tomten är en snäll man som älskar barn till en överdriven och brutal nivå. Jag tror inte att jag behöver förklara vad bilderna ovanför föreställer men det enda jag kan säga är att snubben ståendes på alla fyra ska föreställa en pojke på julafton. Resten kan ni nog lista ut själva. 

Detta var nog en av de mest överdriva idéerna vi hade. Jag valde att göra en GIF bild av denna så man lättare skulle kunna se vad vi var ute efter och för att det skulle bli roligare även om det i själva verket är en ganska hemsk Gif bild. Innan jag la ihop bilderna så justerade jag endast ljuset mer. Jag drog på den så kallade exponeringen i ett program som kallas Photoscape. GIF bilden gjorde jag på en sida som heter Gickr.com. Tog mig endast några ynka minuter.

/Lydia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar